En härlig dag på stan...bland glada Danskar..

Igår lånade vi Jossans o Johans bil för att jag o Tobbe skulle iväg på varsit håll o Jossan skulle med mig o Doodod till Tessan o pappas fest. Puh..ett jäkla rännande o farande hit o dit. Iallafall...vi lämnade tillbaka bilen i förmiddags och sedan åkte jag, Toobi o Melwin till stan och tog en långpromenad och käkade lunch! Det var sol och fint väder men för jäkla kallt i luften. Jag var lite för optimistisk i mitt klädval, jeanskjol o T-shirt. Men jag hade faktiskt tagit med mig ett par jeans och tröja o lagt under vagnen så jag bytte snabbt om innan vi drog.
Det var rätt mycket folk i stan, det är så kul att bara gå runt o glo på alla nyllen o klädstilar. Vi mötte en del väldigt glada Danskar också...hmm...undrar varför dom såg så jävla nöjda ut då...GRRRRRRRRRRRR....jävla värdelös match igår...långa bollar på Bent är härligt...o så skiter vi i att passa varandra utan att skjuta 300 meter... Inte för att jag är nån expert direkt, men vem som helst kunde se att det var katastrof!!! PIIIIINSAMT!!! Att förlora mot ett Danmark som hade en massa skadade spelare på bänken, på hemmaplan och dessutom på vår Nationaldag!!! Jaja, jag tycker det såg ut som det har sett ut dom senaste gångerna jag har lidit mig igenom en Sveriga match...


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0