Filmkväll md Ben&Jerry!

Jag drog till paddlarklubben idag med Andreas, Pelle, Lollo o deras lilla 7 dagar gamla Sixten, såååå söt!
Jag hade lite beslutsångest i morse, vart skulle jag ta vägen idag när solen skiner? Orkade inte åka nåt längre bort..orkade inte gå världens promenad heller. Så ringde Andreas o frågade om jag ville komma ner o sola o grilla, YES!

                                       

Tobbe kom ner efter jobbet och sen skulle grabbarna fortsätta med grabbkväll hos
Andreas alias Dominator.
Jag o Nöten drog o hyrde 3 filmer o köpte en fet Ben&Jerry Halfbaked...hehehe...det stundar filmkväll efter att Melwin somnat..niiiice! Jag hyrde "Benjamin Buttons otroliga liv", "Changelina" och "Tvivel". Det är drama som gäller för det sållar Tobbe jämt bort när vi kollar tillsammans. Nä, nu smälter glassen, ska mysa ner mig i soffan nu. Imorgon är det klipptid, fotbollscup o båtracefest som gäller!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0