FREDAG!!!

Jag längtar tills ikväll! Kl 19 så ska jag o Toobi in till stan och käka middag medans Erika passar Melwin! Åhh, det ska bli så härligt att bara sitta i lugn och ro och prata som vuxna människor! Underbara Erika som puttade på oss och sa att nu får ni fasen dra iväg och ta hand om er själva...hahaha..hon har helt rätt.

Tills dess har jag tvättstugan nu på förmiddan och så ska jag träffa Lena i Roslags Näsby kl 13 för att snacka om höstens jobb.

Nu ska jag ta en dusch i lugn o ro medans lilla Nöten sover en stund...kanske hinner med att måla om tånaglarna också...hehehe.



p.s Kollar ut från vårt vardagsrumsfönster. Bergslagsplan ligger precis utanför..mitt i rondellen sitter det ca 30 studenter uppklädda för sin stora dag...hahaha...rolig tradition att fira sin champagnefrukost i mitten av en jävla rondell..hmm.. d.s

Kommentarer
Postat av: Nettan

Precis! Har koll på alla träningar, ridlektioner, tävlingar mm som barnen ska på, ser till att de hinner få i sig mat emellan, försöker hjälpligt att hålla huset i ordning ( i allafall så att det inte förfaller till en sophög), ser till att det finns tvättade kläder åt dem och att middan alltid står på bordet. Herrn kommer hem och sätter sig vid dukat bord 9 dagar av 10.

Det är precis som om att allt det där som inte direkt syns, det räknas inte som arbete....

Det är tur man har lite arbete att utföra emellanåt så man får vila lite;-)



Uppror, vi drar, var ska vi? ;-)



Ses i morgon!



Kram från Surkärringen

2009-06-05 @ 10:48:06
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0