Gåstol...en hit!

Tobbe är på SATS o håller sitt boxpass. Jag målar naglarna chockrosa o myser med Oboysmet...hehehe... Dagen har varit bra! Vi började, jag o Nöten med ett besök på ett dagis i Råcksta...inte så värst imponerande...men dom hade en grymt stor o härlig gård att lattja på. Sen gick vi upp till SATS, Nöten lämnades in på barnpassningen och jag styrketränade en timme. Han e så söt när han är där. Jag brukar sätta honom i en liten gåstol med en massa mysiga knappar o pluppar som han kan trycka o rycka i, och så spelar den musik ibland. Hahaha, när jag var klar efter en timme så satt han fortfarande i stolen och var såååå nöjd o glad så! Personalen gillar honom redan..lilla Doodod.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0