Härliga värme!!! Stanna för alltid!!!


Åh, hoppas det förblir varmt i flera veckor till! Livet blir så lätt och härligt! Igår var vi o kollade på båtrace hos Camilla o Nicke i Älmnäs tex. Vi grillade hamburgare och solade på bryggan, det var så nice! Folk kom med sina båtar och la till spontant, alla är så glada!

Nu sover Nöten och jag vädrar ur lägenheten, den kokar när solen ligger på hela dagarna. Ior sitter på balkongen och njuter av den friska luften. Imorgon ska jag hämta Jossan o Johan från Arlanda! Det ska bli så himla kul att höra allt från deras resa...som blev en förlovningsresa..=) =) =) Jag sms:ade med Johan igår som sa att han höll på att längta ihjäl sig efter sina små djur. Jag sa till honom att njuta för helvete, hahaha, katterna träffar han ju varje dag sen ju! Jossan längtade efter hästarna. Jag blev likadan förut när jag hade katter och reste bort.

Tobbe jobbar ute på Munsö idag och jag ska försöka komma på vart jag ska ta vägen i värmen. Drar nog ner till Kaananbadet med Melwin!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med dig totalt solen är bäst ingen protest, längtar som bara den till på torsdag tills dess vill jag dela med mig med mitt livs motto:



'Livet är inte en resa till graven med syftet att komma dit i en attraktiv och välbevarad kropp.



Det handlar om att glida in sidlänges med en chokladkaka i ena handen, en flaska vin i den andra, fullständigt slutkörd, totalt utsliten, skrikande



”Vilken häftig resa



kraaaam

2009-06-28 @ 23:33:54

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0