Höstplanering, ombyggnad, mammapenning..


Jag skulle precis packa ihop oss och dra iväg till SATS för att styrketräna nu på förmiddan när Nöten somnade i sängen. Typiskt. =/ Ja ja, får vänta tills han har vaknat upp igen. Måste ändå upp till centrum för att testa bikini på Stadium..kul...NOT.

Mötet på jobbet igår var väldigt intressant! Dom ska typ riva alla väggar och göra om hela stället! Det kommer bli sååå himla bra!!! Dom har tagit över grannens lokaler och alla behandlingsrum ska byggas i den änden. Sen blir det ett stort PilatesGym, det andra i Stockholm, tjihoooo! Och en större Pilates sal för gruppträningen. Jag ska träffa Lena imorgon (hon som hyr hela min verksamhet) och bestämma hur hösten ska se ut. Snackade med Tobbe igår och vi ska försöka få så han kan vara ledig varje måndag i höst. Vore sååå jäkla grymt bra! Jag håller tummarna för att det går vägen för då kan jag jobba en till två dagar i veckan och dra ner på mammapenningen så den räcker längre!
Hoppas, hoppas, hoppas..

Nu ska jag passa på o läsa lite trot eller ej. =) Vårt nattliga Boothcamp har ju startat igen..försöker få Nöten att sova fram till 03..går faktiskt jättebra, han somnar om snabbt numera utan tutte. Men det blir ju ingen smmanhängande sömn för mig..ett par nätter till så. Han fick sin första tand i söndags så han verkar lugnare på nätterna nu!

Hej o hå!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0