Jamen det gick ju så bra!

Kl 07 åkte jag o Doodod hemifrån till morfar som skulle vara barnvakt medans jag åkte till ITH. Jag var klar vad 11.30 och åkte direkt till Gökbacken för att hämta Melwin. När jag öppnade dörren så ligger han på en filt o leker nöjt med en liten traktor och tittar upp förvånat som "vad fasen gör du här, jag har fullt upp"  Han hade käkat gröt, sovit i vagnen på långpromenad o myst med Mindy o Moa! (hundarna) Såå himla härligt att allt gick så bra! Men det är sjukt vad jag längtade efter min lilla Nöt fast vi bara var ifrån varann så kort tid...

Imorgon är det möte på jobbet. Det är utbyggnad på gång och vi ska få se ritningarna. Ska bli kul att träffa alla igen! Ska även träffa Lena o bestämma hur vi ska lägga upp hösten med företagen o massagerummet.

Nu ska jag kolla på Desperate Housewifes! Mys mys!

p.s Gjorde lite pure till Nöten idag Får det lov att vara lite köttfärssås och potatis? Hehehe... d.s

Kommentarer
Postat av: Joss

Vad härligt att det gick så bra!

Nej tack vill inte smaka köttfärsåsen... blä...

2009-06-03 @ 11:50:43

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0