Melwin 7 månader!


Idag fyller Melwin 7 månader! Han har börjat stå på alla fyra och gunga fram o tillbaka med hela kroppen...snart är friden slut när han drar iväg krypandes och röjer, hehehe.

Ikväll drar vi till Sälen! Jag är i full gång sen tidigt i morse med att tvätta kläder, packa, städa..(hatar att komma hem och städa det första man gör) Vi har fått låna Ywonnes bil, en stor Volvo Cross Country -08. Sååå skön att åka i och eftersom Erika o Andreas åker med oss så behövde vi så mycket utrymme som möjligt. Barnvagn, packning, mat mm mmska få plats.
Jag skulle egentligen ha dragit iväg och kört Body Pump nu på förmiddag..hmm...har inte riktigt bestämt mig för om jag ska orka stressa iväg eller stanna hemma och ta det lugnt och packa. Lutar åt att stanna hemma faktiskt...trot eller ej..Tar igen det nästa vecka. 

Jag försökte sätta in en bild på en midsommarstång, men det var tydligen nåt fel på sidan...suck. Kan inte lägga in en endaste liten bild idag..Jag har hört att Midsommarstången representerar en Frejs (fruktbarhetens gud) penis??? Hahaha, så jäkla kul att man dansar runt en stor snopp och sjunger Små grodorna! Men, det är en myt. Ska inte ha nåt med det att göra alls lästa jag. Midsommarstången kom till Sverige på tidigt 1900 tal från Tyskland och kan se ut på huuuur många olika sätt som helst. Nu ska jag dansa soldansen....

Hej då tills på söndag!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Detsamma till Er och kör försiktigt, det är mycket trafik ute på vägarna nu!



The grandma in plastic...

(fast inte underbara uppblåsbara Barbara...)

2009-06-18 @ 16:56:01
URL: http://lillatessi.blogg.se/
Postat av: Jossi o Joie

Vad bra att ni har det bra! Det har vi oxa. Nu har man ring pa fingret oxa hi hi... fast det visste du ju redan... Krama alla, speciellt vara alskade sma Ullster o Dodod!!!

Puss o kram fran Thailand!!!

2009-06-21 @ 06:11:00

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0