Minikladdisar



Nu har jag bakat små minikladdkakor till Jossans födelsedags firande hos farsan ikväll! Det är så suveränt att baka dom i små knäckformar, så får man liksom en liten härlig munsbit bara...så kan man ju ta några stycken  hehehe.

Idag kl 11 så var jag o Nöten uppe på SATS igen och jag körde ett Steppass. Det var en tjej som vickade passet och jag kände igen henne från när jag gick Kostrådgivningskursen på S.A.F.E. Hon är sååå bra och bara spritter av energi!
Jag, Erika och Annso som också körde höll med om att mjölksyran i låren var fördubblad mot vad det brukar! Sköööönt!

Jag snackade med en tjej i receptionen som häll bodyPumpen i torsdags. jag sa att hon kunde ringa mig om dom behövda akutvick på lunchklasserna! Hon blev jätteglad och sa att dom var jätteintresserade! Får se om dom ringer...

Nu ska jag ta upp Melwin som har snurrat runt totalt i Babysittern...



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0