Nu är dom i Thailand dom små svinen...

Åhhhhhhh!!!!!! Jag vill också!!!!! Igår skjutsade jag Johan o Jossan till Arlanda kl 13! Planet lyfte kl 14.30 mot värmen...suck...är inte alla avundsjuk!
Jag får låna deras bil nu när dom är borta, såååå himla bra! Fri som fågeln!

Igår kväll drog jag ut till Granberga i Vallentuna där Gunilla Orre bor! Jag har ett massage företag via hennes företag Fungera Mera Friskvård. det var som en liten Fungera Mera träff där vi käkade gott och babblade om allt möjligt tills klockan var 23.30 o jag var tvungen att dra. Det var kul att träffa gänget igen. Melwin var med och sov i sin vagn i hallen.

Dagens plan är att åka till Täby för Yogaträff nu kl 10. Hoppas vädret håller i sig. Sen ska vi hem jag o Nöten för att packa tills imorgon då vi drar upp till Sälen! ROOOOOOOOOOOLIGT!!!! Ska försöka hinna med en löparrunda också...

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0