Nu kan alla sluta klaga på att det är så jävla torrt iallafall..


Regn, regn, regn...o så tar vi lite regn...FYYYYYYYYY!!! Jag har varit trött hela helgen! Jag gäspar varje minut... Känner bara för att ligga i soffan med ett tjockt lager duntäcke runt mig. Men, men, idag har vi iallafall varit hos mamma o Micke för att fira Madeleine och Jossan! Vi fikade på en massa gottis så magen står åt alla håll o gaserna luktar kärlek...yeah...
Måste få i mig nån slags mat...suck...trååååkigt.

Veckans To Do: styrketräning, promenad, Yogaträff, grillning i Vallentuna hos Gunilla, Body Pump, tvättid, baka baguetter, ringa till dagis för besök och sist men inte minst Midsommarafton i Sälen! ROOOOOOLIGT!!! Hoppas det blir 30 grader varmt och långbord ute i det fria, HAHAHAHAHA!!! Det vore ju nån slags sensation i så fall..fan vad positiv jag låter..hehehe.

Nu sitter jag och kollar på "Paradiset" medans Tobbe sitter och spelar CS...eller nåt annat typ av krigsspel...mogna karl på 30+...=)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0