PREMIÄRPASS PÅ GYM & SIM!!!

          
Lille Doodod börjar ta för sig i livet...av både hår och öron..

Tjihooooooo!!! Äntligen så har jag fått köra boxning igen! Fasen vad kul det var! Jag lämnade Nöten hos mamma kl 17.30, for sen iväg till gymmet och kände mig faktiskt lite nervös, hahaha! Jag hade satt ihop ett pass nån timme innan bara, medans Melwin ålade runt på verdagsrumsgolvet och pockade på uppmärksamhet. Lite stressigt, men det blev bra o många av deltagarna sa att jag var efterlängtad, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!! ROOOOOOOLIGT!!!
Melwin hade haft det jätteroligt hos mormor. Han lekte med leksaker som alla vi kids har lekt med, jag kände igen nästan allihopa! =) Han hade fått smaka potatis med smör, som han glatt gluffsat i gig. efter dt var det gröt o tropisk fruktpure på menyn...nu lär han sova länge o gott.

Annars så har den här dagen varit himla härlig! Melwin sov bra i natt o vaknade först kl 05...me like. Vi mös och lekte länge innan vi gick upp och gjorde gröt. Vi drog till SATS kl 11 för att vara med på BodyPumpen kl 11.30. Melwin hade det roligt på barnpassningen, jag lämnade honom i en gåstol och hämtade honom 60 min senare i samma stol, o han var sååå nöjd o glad så, hahaha! Det var tre andra mammor på passet som hade sina barn inlämnade...vad hemskt det lät "inlämnade"...jaja, dom blev hämtade flera gånger av personalen för att deras små nötter inte var nöjda.

Imorgon ska vi ta en långpromenad i solens sken...hehehe...hoppas, hoppas, hoppas!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0