Skinande badrum


Fasen, i natt har Melwin sovit oroligt igen...suck. Han kan inte vara min son som inte gillar värmen! Hehehe... Vi startade den här dagen med att ta ett bad han o jag. Det är så kul att se honom få små glädjeryck när han står i det djupa vattnet och slår med armarna så vattnet skvätter hej vilt i hela badrummet! SÖÖÖÖÖÖT! Efter badet så somnade han gott som en liten griskulting och jag skulle tömma badkaret....det var bara det att vattnet inte ville ner i golvbrunnen för jag antar att mitt hår sitter o kläggar igen skiten, faaaan! Jag som skulle passa på o sova lite eftersom natten var sömnfattig. Jaja, bara att sätta igång o rensa avloppet då. Jag stod i bikini och slet och svor i 20 min för att få loss ena kantan på badkaret som hade åkt snett och fastnat. Svetten rann överallt! Till slut så gav jag faktiskt upp och ställde mig på knä för att försöka nå brunnen och fiska upp långa geggiga tofsar av slemmigt hår och alger eller vad fasen det är för nåt, blää.
Så, nu kl 11.30 är jag klar med en storstädning av hela badrummet och sitter o käkar brunch typ...Nu är jag för pigg för att sova och Nöten har redan sovit i nästan 3 timmar så han vaknar nog snart. då drar vi till Babyland för att köpa soltröja...om jag orkar...annars blir det en promenad ner till Malteshomsbadet igen, det var så skönt igår när vi var där.
Jaha, nu vaknade han bara för det...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Grattis på födelsedagen !



Hoppas du fått en natt med mycket sömn och rent badrum...



Kram T

2009-07-02 @ 08:10:04
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0