SOLEN...vart är du???

Yes! Äntligen så har jag tagit tag i att skriva ut texter till Melwins bok! Jag skriver lite om vad som händer varje månad och klistrar in i boken tillsammans med foton...o jag har fasen redan glömt alla steg...bra där. men nu har jag suttit i två timmar..thank good att Nöten sov länge..och kollat på kort och tittat i kalendern så nu ska det bara skrivas ut på fint papper och pysslas in i albumet. Hellan kommer kanske över ikväll för att scrapbooka lite, hoppas, hoppas.

jag längtar tills nästa vecka då vi drar upp till Sälen med erika och Andreas!!! Åh, det ska bli så mysigt att vara där över Midsommar! Hoppas på soooool!

Nu ska jag gå o dansa lite soldans eller nåt. Faan vad jag hatar det här vädret! Nu har ju snart hela Juni gått o ingen sol!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0