Ut i solen på picknick!

Vi ska strax dra iväg, jag o Nöten. Vi ska träffa Annso o Adam för en picknick i Hässelby på en liten äng med små getter o härlig natur! =) Jag har aldrig varit där men det låter hur mysigt som helst!
Håller på o rotar efter nåt att ta med o äta..det får bli skinka med sallad o potatissallad. Melwin får lite pasta med grönsaker o frukt till efterrätt.

Imorgon tar jag nya tag på ITH o knådar lite. Nöten får vara hos farfar o plasticgrandma! Hoppas det blir finfint väder för då skulle dom visst bada i poolen som är uppvärmd o skön! Såg på vädret i morse på SVT o det såg inte så jätte ljust ut för resten av veckan, men, men vi får se imorgon. Får inte glömma att packa ner Melwins swimpants!

Nu ska jag bara in en snabbis på Försäkringskassans hemsida för att skriva ut en blankett till Tobbe om avsägning av föräldrapenning. Han ska överlåta sina dagar till mig, mina tar slut nu i Juni...suck...hatar allt det där roddandet.. Kan inte låta bli att känna en liten stress inför hösten o hur det ska gå med massagen på företag o allt. Hoppas på att Tobbe kanske kan vara ledig varannan måndag så jag kan knåda på Coda i Frösundavik. Det skulle vara så skönt att ha iallafall det ordnat. Måste få in pengar. Jag ska försöka att lugna ner mig o tänka att det ordnar sig säkert...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Öhh, morfar hoppas jag...

2009-06-02 @ 10:35:40

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0