Bildag!

Tjihoo! Idag är det äntligen min tur att ha bilen! Jag ska åka till mor min och hämta min heliga lilla kamera som jag glömde hos mormor förra veckan, har saknat den som fasen! Bara för att jag inte har haft den hemma å har jag såklart sett tusen nya uttryck i Melwins lilla nylle plus att jag behöver kameran till mitt Tradera projekt. På vägen till Vallentuna så ska jag ta och svänga förbi Tyger&Trend i Arninge, grym tyg affär som jag verkligen rekommenderar, dom har allt! Ska äntligen hitta ett tyg till sufletten, dax att börja knåpa ihop den, jag längtar! Mallen ligger ju här o dammar igen annars.

Sen är det dax för Föräldraträff på BVC igen, två veckor sen sist har gått himla snabbt. Får se om vi är två pers idag...hehehe...vill att det ska komma lite fler idag tack, känns inte så viktigt att gå annars..

Förhoppningsvis så kommer Tobbe hem i tid och inte jobbar över för då kan jag dra iväg på SatsPowerStep kl 18!
Jag håller tummarna!

Förresten! Jag fick ena Molo bodyn hemskickad igår redan! Grymt vad snabbt det gick! Den var fasen som ny och blir kanon snygg på lilla nöten till sommaren!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0