Brudhelg in the RialaWoods!!!

Åh, fasen vad härligt!!! Igår drog jag, Jossan, Mickan och Charlotte ut till Riala där Emelie bor. Dax för brudträff innan Mickan lämnar Svedala för studier i Berlin! Hon åker om 3 veckor...nice!
Emelie hade tänt grillen och vi serverades grillad fläskfile och grönsaksspett, åååh så gott, sommarkänsla!
Choklad och persiko/mango glass till efterrätt...hehehe...vi...eller jag rättare sagt...hehehe...nästan slickade bunkarna...svull, svull..
Melwin var självklart med och var på gott humör hela helgen, sötungen! Jag hade lagt ut mitt täcke på golvet bredvid bordet där vi satt, så han låg där sög på tummen tills han slutligen slocknade sött medans vi tjattrade på och asgarvade högljutt till kl 03..ja, ska man prompt med på helig brudträff, då får man stå ut med hög ljudvolym...;) Han verkade verkligen gilla att vara med! Bra där, mammas kille..tur att han inte fattar ett dugg vad vi snackar om..eh...kom på en sak.. jag har hört att barn lär sig 3000 nya ord i veckan från att dom föds...jag vill fasen inte höra helgens ord komma från hans mun vid ett års ålder..B/

Eftersom det blev så jäkla lite sömn inatt...den lilla nöten vaknar ju likt förbannat kl 5.30...jääääsp...så kändes det som att det blev lite dåligt laddat till Babysimmet i eftermiddags...Melwin tyckte det ar så kul att vara med brudarna så han sov inte en sekund mer än nödvändigt...vilket resulterade i att han endast sov en timme från kl 6 i morse tills vi hoppade i poolen..inte bra. Vi skulle hälla vatten över deras huvuden idag för att förberade dom inför det kommande dyket, men vi hoppade över det, Cashew var lite grinig o allmänt trött så vi tillbringade tiden idag med att hålla honom under ytan i 30 min, då blev han tyst. Näääääää, hahaha...skämta bara....(kul Carro, jättekul) Nä, vi övade ryggreppet som vi fick lära oss förra gången, en hand under rumpan och den andra stödjande i bakhuvudet, öronen under vattenytan. Melwin blev lugn och tyckte det var mysigt = inte läge att utmana ödet och börja vräka vatten över ungen..;) Vi får öva hemma i duschen till nästa söndag. Nu har vi lärt oss att vi ska hålla oss hemma kommande söndagar så Melwin är mätt o utvilad till simmet!

Sitter o kollar på WipeOut...det är fan sjukt hur alla kroppar flyger o far över dom groteskt stora monster banorna i plast o gummi med vatten forsande överallt, sååå jäkla kul att se...hahaha!!! Jag skulle lätt vara med i programmet om jag blev tillfrågad, LÄTT!!! JAG SKULLE KÖTTA MIG IGENOM ALLA BANOR OCH KASTA MIG FRÅN HINDER TILL HINDER...jag kan iallafall se det för mitt inre.. en väldigt härlig syn! Stark, smidig som en gasell, snabb som vinden, OÖVERVINNLIG!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH....yeah right...det enda som är sant är att jag gärna skulle testa banorna...ensam...utan kameror...i en heltäckande slimmande dräkt. Eller just det, det sänds ju i Argentina! Då kanske jag skulle kunna hinna ändra hudfärg från mintgrön till iallafall röd = hellre det...




Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0