Fredag

Fast jag har vart ledig sen 1:a Oktober så är fredagar så härliga! Man känner i luften när man vaknar att det är fredag!
Idag är det KickOff med jobbet som gäller kl 18. Det ska bli kul att träffa alla igen! Vi ska träffas hos Catrin i Täby. Hon o Lasse har nyss flyttat in i deras nybyggda hus, så det ska bli kul att äntligen se det! Vi har hört så mycket om alla turer hit o dit ända sen dom köpte tomten, men tiden går snabbt, nu bor dom där..=)

Innan dess ska jag o Melwin gå en rejäl promenad på minst 2 timmar så han sover gott och är pigg o glad ikväll. Hoppas jag slipper snön som ska komma in...är så jäkla trött på kylan nu, så jag vill njuta av att gå i solen! Det värmer så mycket!

I helgen kommer gänget hem från Thailand! Jag vill höra hur dom har haft det och avundas deras bränna, hahaha! Sukta lite! Nästa lördag är det "SyjunteTräff" hos mig på lördan så då får jag träffa alla brudar som var med på resan!
Hmm...just det, ska nog planera lite vad jag ska bjuda på för käk då...förrätt, varmrätt o efterrätt...

Nu ska jag käka frulle!

En liten Thailands apa från Monkey Beach...ser lite skeptisk ut...

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0