GRATTIS MORMOR 75 ÅR!!!

Mormor Ingegerd 75 år!

Ja må hon leva, ja må hon leva! Vi har nyss kommit hem från Täby där mormor o morfar bor. Hela familjen var samlad för att fira mormors födelsedag! Vi blev bjudna på en supergod middag, skaldjurspate med räkor o god sås till förrätt, fläskfile i ugn med sås o potatisgratäng o sallad till varmrätt! Yummi!!! Efterrätt...muums...prinsesstårta med blåbär i och kladdkaka med grädde! Kan det bli bättre??? Känner mig nu gravid igen och fick genast flashbacks...uppblåst sprängfylld mage o ytlig andning...

Idag var det första gången som vi var samlade allihopa från GravidYogan!!! Vi var hos Tina och gick promenad, käkade gott och babblade på som vanligt, såå kul! Maria hade kameran med och vi la alla bebbar på mage i en rad och fotade...ser verkligen fram emot att få se korten! Dom såg så gulliga ut med sina stora huvuden, hahaha!

Nej, nu måste jag fasen gå och lägga mig. Jag började dagen 05.15 i morse...suck..var tvungen att skjutsa Toobi till Munsö kl 06 om jag skulle kunna ta bilen till Täby sen..=/  Jääääsp! Måste ju vara hyffsat utvilad till brudhelgen i Riala! Iiiiiiiiiiii!!!!!!!

God natt!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0