Heja heja Cillan!!!

Just i detta ögonblick ligger Cillan o kläcker sin lilla bebis!!! GO CILLAN, GO CILLAN!!! Hon ringde mig i morse vid nio tiden, då hade vattnet gått kl 06.30..lite grönfärgat=bebbe har bajsat i fostervattnet. Dom åkte in och fick lite hjälp på traven med ballong.. Åh, när hon ringde så hörde jag hjärtljuden i bakgrunden! Jag kommer ihåg när jag själv låg där, hahaha, känns som 3000 år sen förrutom idag när jag pratade med Cillan. Lite känsla av skräckblandad förtjusning! Hmm...
Jag väntar med spänning med mobilen bredvid mig!

Dagens BVC Föräldraträff var trevlig. Vi var 4 pers idag, JIPPIE!!! =/ En ny tjej kom idag med sin lilla 2 månaders dotter...suck...jag blir så jävla trött på folk ibland...Men märkte direkt att hon var en nipprig o nervös person..hon lät aldrig ungen vara ifred o ta det lugnt..dottern började gnälla lite o FJONG så sköt hon upp som ett skott från stolen o började vagga o gunga den stackars lilla bebben hej vilt fram o tillbaka "vad är det gumman, vad är det som är fel?" Hon drog fram tutten o började amma medans hennes fot studsade i golvet så hela ungen guppade i knät...eftersom barnet inte tystnade på 3 sekunder så la hon ner henne i babygymmet där hon lugnade sig efter ett tag..så pep hon till en gång o FJONG, upp igen, "vad är det som är feeeeel gumman"...stackars barn...SÄTT DIG NER O TA DET LUGNT!!! Till o med barnmorskan Ulla kollade lite irreterat på henne...

Tjihooo! Imorgon fyller Melwin 4 månader och det är äntligen dax för barnvagnsbio med Jessica o Vincent! Kl 11 börjar filmen, men vi ska ses lite tidigare för att gå promenad så nötterna somnar i sina vagnar...hehehe....så vi kan käka vårt lösgodis i lugn o ro..hehehe.

Nä, nu måste jag duscha...kom hem från PowerStepen för 3 timmar sen men fick häcken full direkt med Melwin som var hungrig o skulle nattas..sen var det fyllning av den gamla säcken som gällde...eh...käka alltså..Usch vad jag är äcklig..med flottigt hår o fuktiga träningskläder sitter jag här med min suveräna hållning i soffan..hello shower, here I come!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0