Jag vill till Thailand!!!

Jag drömde i natt att jag var i Thailand med brudarna.. Det var tokvarmt, himlen var blå ,palmerna svajade och sanden var kritvit. Äntligen var vi utom lands allihopa, som vi har längtat efter så många år! Alla var ute och solade och badade utom jag...jag virrade runt och letade desperat efter solkräm!!! Jag sprang in i alla små affärer jag kunde hitta och kände paniken växa för varje minut som gick! Jag kommer aldrig ut i solen!!! KATASTROF!!! Hahahaha!!! När jag väl kom till hotellet med den förbannade solkrämen i handen så stötte jag på alla i gänget fullt igång med att packa väskorna! Det var dax att åka hem och jag min idiot hade missat hela resan för att jag var rädd för att bränna mig!!! HAHAHAHAHAHA, jävla idiot!!! M O R A L T A N T! ! ! TYPISKT MIG!!!
Anledningen till den här drömmen är nog att Annika, Johan, Anne, Micke, Camilla o Nicke åkte till Thailand tillsammans förra onsdagen och kommer hem på lördag! JAG ÄR SÅÅÅ AVUNDSJUK SÅ JAG DÖÖÖR!!! Fan vad kul det hade varit att åka med dom!!! Jag skrev ett sms till Annika igår och frågade hur dom hade det. Hon svarade att dom hade det kanon, lite regn nån dag men att det var jättevarmt och att dom var röda som kräftor! Hellre röd som en hummer än grågrön som
Goloum..;) Men å andra sidan så har vi våran min lilla solstråle här hemma som värmer mer än 1000 Thailands solar med sitt härliga leende!!! Älskade lilla unge!!!

Freedom Beach, Thailand 2007

Idag var Jessica o Vincent här för att testa BabySats för första gången! Vincent verkade gilla att vara med, han låg nöjt hela passet och vevade med sina knutna nävar som lilla stålmannen, hahaha, sötis! Vi ick hem till mig efter passet för att käka Blomkålssoppa med nybakat hälsobröd, mums, mums. och trot eller ej..vi åt inget onyttigt idag!!! Amazing!!! Vi har bestämt oss för att bli lite nyttigare på våra träffar och floffa på när det är dax för barnvagnsbio, varannan onsdag..hehehe... Det håller inte att dela på en morotskaka varje gång vi ses... Fasen, ungarna skiter ju bakelser snart!

Kommentarer
Postat av: Jessica & Vincent

jippiii ingen större smärta i kroppen dock lite känningar HÄÄÄÄÄRLLLIGT japp på onsdag är det dags för Jennifer Aniston igen det är filmen Marley & Jag kram tack för igår

2009-03-25 @ 06:39:00

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0