Klart!

Nu så! Efter mycket knåp o pyssel så har jag lagt ut alla mina objekt på Tradera! Jag har tagit schyssta foton...mycket viktigt..och skrivit bra texter! Väntar med spänning på att buden ska komma in...har redan sett några bud faktiskt..slutdatum på söndag, måndag o tisdag, totalt 10 objekt.

Stackars Toobi jobbar fortfarande och klockan är snart 20..vilket betyder, ingen PowerStep.
Men, men jag tar igen det på lördag! =)

Jag var o köpte tyg idag ju! Hittade ett coolt armytyg i gråa nyanser, ett knall turkost kantband och ett lika knallturkost sidentyg..jag har nämligen tänkt göra små stjärnor i sidentyget och sy på det på framsidan av sufletten! Värsta coola!!! ;)
Jag ser det som vanligt framför mig, klockrent! Hmm...får se hur det blir i verkligheten..ska försöka att inte riva inredningen..

Imorgon är det Barnvagnsbio igen!!! MYSMYSMYSMYYYYYYYYYS!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0