Längre dygn tack!

Idag är det så mycket saker som jag vill göra!!! En dampdag helt enkelt! Igår kom vi hem från mormors födelsedagsfirande vid 22 tiden..somnade direkt och har sovit bra hela natten..eller, ja, Melwin har vaknat som vanligt vid 02 och 05, men mellan amningsrycken så har det varit en bra natt. Därav min onormala energi idag!
Jag har hjälpt mormor att baka baguetter och kladdkakor till hennes öppna hus på lördag, så jag blev sugen på att fortsätta med att göra egen musli! Jag gjorde det förra veckan och den gick åt på typ 3 dagar..suck...måste göra en jätteladdning. När Melwin sov sin förmiddagslur så tog jag tag i att tvätta fönsterna som jag har velat i 2 månader, fasen, vi har ju knappt sett ut! Så jag hann med dom i köket och sovrummet...då upptäckte jag att en list på sovrumsfönstret var skev och bucklig efter att vi dragit igen fönstret hårt hela vintern..dax att ta fram hammaren och banka till den, fix!

I onsdags när vi var på barnvagnsbion så träffade vi en tjej som hade en jättehärlig sufflett på sin Bugaboo vagn! Jag frågade vart hon hade köpt den och hon sa att hon hade sytt den själv, oh my good! Nu måste jag pröva det också! Jag slet av toppen när jag kom hem o försökte lägga ut den på golvet för att rita ut ett mönster att sy efter, tror det blev bra! Nu ska jag bara hitta ett coolt tyg som passar till vagnen..kanske ett med flames eller nåt, hehehe...
när jag berättade det för min älskade Toobi så log han bara och skakade på huvudet...han känner mig och vet att när jag får för mig nåt och är mitt uppe i pysslandet så bör det gå väldigt bra och smidigt, annars ligger inredningen risigt till...mitt temperament är inte nådigt ibland...en hemsk egenskap...jobbar på det...;)

Nu ropar den lilla nöten ilsket, jag e såååå tråkig som bara sitter här och hammrar på tangenterna...."jag kommer!"

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0