Liam & Melwin!

Ywonne, Liam, Melwin o Kjelle!

Idag när jag kom hem från SATS så var Ywonne o Kjelle här med kusinen Liam! Han o Melwin har ju aldrig träffat varandra, så det var kul att det äntligen blev av. Melwin är för liten för att bry sig men Liam spanade nyfiket in sin kusse och försökte dra av honom hans strumpor, hahaha, så sött! Liam fyller ett år den 13 April så han ligger en bra bit före Melwin..känns så konstigt att se ett större barn, hur han tar för sig, reser sig upp..händer som griper direkt o vant. Man är ju så van att umgås och stirra på den lilla nöten hela dagarna så man nästan blir förblindad..=)
Vi tog en långpromenad allihopa så småfolket fick en sovstund i sina vagnar. Vi gick ner längs med vattnet, det var jäkligt slaskigt och djupa vattenpölar=extra träning med vagnen framför sig. Jag känner mig helt mör i benen efter gårdagens PowerStep o dagens Step, ska bli nice att åka iväg och käka middag sen!


Liam & Melwin!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0