Melwin 4 månader & Cillan & Lasse fick en dotter!!!

Du är det bästa som hänt oss!

Jaha, så har det gått fyra hela månader sen vår lilla nöt föddes! Det blir bara bättre o bättre! Älskade lilla Melwin!

Cillan fick en dotter i natt! Tjihoooo, efter 20 timmar så kom hon ut med klocka. Jag väntar spänt på att få höra mer från henne men hon måste få återhämta sig och komma hem i lugn o ro först...bara jag som e såååå ivrig att få höra alla detaljer! GRATTIS CILLAN & LASSE!!!

Kom precis hem från Vällingby C. Jag o Jessica har varit på barnvagnsbio...oh my good vad mycket folk det var! Tur att vi kom i tid för sen var heeela foaljen proppad med småfolk i sina vagnar! Det  var jättemysigt! Visst, det var lite livat med en del som skrek o tjoade men numera så stör jag mig inte ett dugg på sånt, hahaha, hör väl till när man e morsa! Eftersom det är barnbidrag först på fredag så snålade vi in på lösgodiset...hehehe...Jessica hade bakat Chokladbollar, en hel ask! Tjihooo, NICE!!! Vi satt där i dunklet o floffade i oss sådär lite i smyg..lite pinsamt att lätt trycka i sig 3 gigantiska bollar  på raken som vi gör hemma..hahahaha!!!



Galna morsor på bio!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ohhh myyy goood bilderna blev ju inte bättre på bloggen ser fortfarande ut som en gris med eftersvettningar ser fram emot bilderna på våra midjor i sommar efter all träning :-)

2009-03-18 @ 16:25:47
Postat av: Grandma´ in plastic

Ååå, vilken underbar bild !



Grattis till Melwin, chokladbollar, mums !

Känner smaken ända hit, hoppas bion var bra.



Kram T.

2009-03-19 @ 08:05:29
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0