Stora Mossen

Om en halvtimme ska jag, Toobi o Melwin dra till Stora Mossen o kolla på när Toobi spelar fotbollsmatch! Jag preparerat med underställ o tjocka strumpor, vi kommer ju att stå ute i kylan i typ 3 timmar, minst. Hoppas på att den lilla nöten ska sova hela tiden i vagnen för efter matchen ska vi ut till Munsö för att hälsa på Ywonne o Kjelle! Härligt!

Fasen vad helgerna går fort! Det gör iof veckorna också.. I fredags var Erika o Andreas här på middag...eller rättare sagt, när jag o Erika kom hem efter Powerstepen så var det tända ljus o härlig middag på g! Grabbarna grus var sååå härliga som överraskade oss! Lövbiff, potatis o grönsaker i ugn o marängswiss till efterrätt!
Igår körde jag Stepen igen, fasen vad jag kände mig stark! Behövde knappt pausa för att dricka en enda gång! hahaha, jag har hört av en del att man får en sån kick när man ammar! Grymt!

Nä, nu måste jag klä på Cashew!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0