Tjihooo, vårtecken!!!

Jag o Melwin har precis kommit hem från en långpromenad med Annso o Adam. Det sprack upp till klarblå himmel efter bara en halvtimme, såå himla härligt! Fåglarna kvittrade, vi såg stora ludna videung längs med vägen och så anlade dom asfalt på ett ställe så det luktade tjära! Hahaha, jag älskade den lukten av nylagd asfalt när jag var liten, ett vår tecken det med! Det går åt rätt håll nu! Jag trodde det var kallare ute så jag gjorde fel i mitt klädval, fleecetröja med vindjacka och väst på det, pust o stön, varmt så det rann längs med ryggen efter bara 10 min. Skalade av ett lager o knölade ner vindjackan i varukorgen. Nice!

Eftersom tiden går så snabbt numera så kan jag säga att jag snart ska till SATS...(kl 17.00)...=)...Dax för SatsPowerStep igen. Tobbe blev ledig idag så han drog till gymmet nu medans jag var borta, hehe, det gäller att tajma ihop våra träningstider eftersom båda vill iväg. Men det funkar bra som vi gör nu, att jag kör fredag kväll o lördag förmiddag, kanon!

Igår kväll fick jag en sån där härlig stund för mig själv igen. Jag ammade Melwin kl 19 o han somnade som en stock sen i sin säng efter 5 min. Bra, bra. Sen tog jag fram filar, aceton o nagellack o körde en omgång både Pedikyr o manikyr, mys, mys, mys! Måste ju ha snygga fötter till på söndag när vi ska på Babysim! Hehehe...som att nån enda jävel skulle bry sig om mina fötter, NO! Men jag gör det...Tobbe bara suckar o himlar med ögonen när jag tar fram mina grejer och tycker jag e töntig...hahaha! Ska han säga som sitter framför datorn i sin lilla bunker som luktar instängd fis med neddragna persienner...o leker krig och ropar "GO, GO, GO, BOMBSIDE, BOMBSIDE!" och ögonen lyser som på ett litet barn på julafton! När han kommer ut därifrån så kisar han mot ljuset så han ser ut som en sån där liten "Vandrande Penis" som finns på SkansenAkvariet, ni vet såna där små råttor som är nakna o blinda o springer omkring o rotar i sina små plaströr med spån. Hahaha, dom kallas faktiskt för Vandrande Penisar, HAHAHAHA!!! Grymt fula djur! Tänk att vakna upp en morgon av en konstig lukt o se en sån där liten ful varelse stå på huvudkudden med sin avidriga små tänder o tomma ögonhålor, HJÄÄÄÄLP!!!!

"Vandrande Penis" på SkansenAkvariet

Kvällen är som standard numera, Let´s Dance o lite popcorn eller chokladbollar...efter mitt heliga pass o middag...hmm..undrar vad vi ska göra för mat ikväll då?

Imorgon ska vi till Tessan o pappa för att käka middag o kolla på Melodifestivalen! Det blir mysigt! Linn är ju EMD fan så jag tror vi sitter klistrade allihopa..=) Gärna för mig! Bara jag får lösgodis så...hahaha!

Nu måste jag käka lunch innan jag ser ut som ett gammalt russin...eller iallafall känner mig som ett..


Kommentarer
Postat av: Tessan

Har noterat önskemålet om lördagsgodis...



Ska bli kul.



Vi ses snart



Kram Tessan

2009-03-13 @ 16:45:14
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0