Tradera!












Jag har precis vunnit 3 auktioner på Tradera! YES!!! Jag skrev ju för ett tag sen att jag suktar efter barnkläder av mitt favorit märke Molo. En body kostar ju nästan 400  spänn, glöööm att jag betalar det! Nu har jag köpt 3 bodys i nyskick för totalt 230 spänn, inkl frakt!!! Visst är det härligt!!! Jag ska plocka ihop lite skit hemma och sälja på Tradera, min nya hobby. Då kan man säga att jag går plus minus noll, me like!

Kl 18 ska vi på middag hos Erika o Andreas. Gottgottigottgott!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Häääärligt vad har jag nu lurat in dig på skrattade gott när jag såg dina bodysuit´s har själv några auktioner på gång :-) kram

2009-03-28 @ 20:50:58

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0