Uppe med tuppen!


Syster Yster o Melwin

Imorgon ska vi träffa Jessica o Vincent! Jag hoppades på att få ta bilen så vi kunde åka till henne den här gången, men imorse sa Toobi att han ska jobba ute på Munsö imorgon....suck. Så jag sms:ade Jessica kl 7 imorse för att kolla om vi kan ses idag istället då bilen står hemma! Vi får se hur det blir, annars får hon åka till oss igen imorgon, stackarn.

Jag pratade med Ingela från jobbet i veckan. Jag avsäger mig Pilates starten nästa vecka som var planerad, Melwin vägrar ju fortfarande att ta flaska...lte svårt att vara borta 4 timmar en kväll då.. Planen var att jag skulle vicka två pass nästa torsdag för att veckan efter börja hålla två egna pass på onsdagar. Men, men, jag får bara avvakta lite till, det måste ju ändå ske på den lilla nötnes villkor.

Förhoppningsvis så kommer det att bli brudhelg hos Emelie i Riala den 21 Mars!!! Jag fick ett mail igår och hoppas på att alla kan komma, Hellan, Jossan, Mickan, Charlotte o Emelie såklart! MYYYYYYSIGT!!!

Nu ska jag käka frukost o ladda för passet på SATS kl 10!

Kommentarer
Postat av: Jossi

mys mys ja e på!

2009-03-05 @ 09:30:55
Postat av: Anne

Hej du söta sockertopp,

Får nästan lite ont i...överallt...funderar på varför inte energi smittar. Eller gör den?

I såna fall vill jag träffa dig massor. Fast de vill jag ju förstås ändå.

2009-03-05 @ 09:58:53
Postat av: Cecilia

Vad härlig bild:)

Med Jossi i bakgrunden. Vet du vad jag tittar på just nu, Smallville av alla program. Så kul har man alltså. Ska baka bullar tror jag. KRAM

2009-03-06 @ 09:53:36
URL: http://[email protected]

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0