Blubb, blubb, blubb igen..

Melwins små Puma skor som han fått av Erika o Andreas!

Åh, vad Melwin njöt av babysimmet idag! Sist var han ju lite grinig o trött och vi missade lite övningar. Men idag så hade vi laddat upp bättre och nöten sprattlade runt för glatta livet när jag fipplade med honom hit o dit med olika grepp. Vi övade "ett, två tre nu kommer vatten" = man häller vatten över huvudet, och så övade vi på benkickar. Jag höll Melwin på rygg lutandes mot min axel och så sprattlade han med benen. Det ska tydligen vara en bra start till simmet som kommer. Tobbe stannade på land idag för att filma, ska bli kul att se sen! Nu sover han stenhårt i sin säng med Bob bredvid sig..

I veckan som kommer ska vi på Föräldraträff på tisdag, barnvagnsbio med Jessica o Vincent på onsdag och så ska vi hälsa på nykläckta sysslingen Isabelle på fredag! Det ska bli kul att träffa Cillan o hennes lilla bebbe!

Idag har jag målat ramar till min fotofondväg som jag ska lappa ihop i vardagsrummet. Jag har en jäkla massa ramar, men jag vill ha alla i svart, inte silver o guld. Köpte svart akrylfärg igår på Clas Olsson och satte igång idag att kladda lite. Ska blanda alla möjliga foton i olika storlekar och sätta ihop lite snyggt på ena väggen, hoppas det blir bra.

Igår så var vi ju bjudna på en superhärlig middag hos Erika "Pigeon" och Andreas "Dominator"!
Vi släckte ner alla ljus kl 20.30 när det var dax för Earth Hour. Det var mysigt! Lite mörkt på toan bara...

Nu sitter jag i soffan och bevakar min sista Tradera auktion. Ska ge mig nu, budade på en body med tillhörande byxor av KikKid. Såååå snyggt, men det skenade iväg för mycket i pris. Lite sport det här!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Å vilka söta pjuck! Det är bra att han tränar så han kan simma i min bassäng sedan...



Kram till Er alla



(Du missade en supergod Tortillinigratäng hos Carin, hoppas du hade kul på din träff)

2009-03-30 @ 06:45:21
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0