PANIIIIIIK!!!!

Vi kom precis i tid till Baby simmet och alla andra föräldrar verkade jätte trevliga. Vi gick in i omkädningsrummet och det var 5 min kvar tills det startade. FAAAN DÅ!!! Jag har glömt mina badkläder!!! Oh my good vad klantigt!!! Nu är allt förstört! Jag kände paniken växa och jag såg alla andra föräldrar stirra på mig o himla med ögonen..  "Ta det lugnt" sa en av mammorna. " Jag lånade en bikini från lådan vid solariet, kolla där du också!" Härligt, jag pustade ut och skyndade dit. Herregud, klockan tickar o vi har bara 30 tid i bassängen! Jag virrade bort igenom en lång korridor och klev in i en stor aula med starka solarielysrör i taket. Det låg människor huller om buller på små britsar i det blå skenet. Då upptäcker jag.. Shit! JAG ÄR NAKEN!!! Måste skynda mig att hitta en bikini som passar, jäkligt snabbt!!! Jag tittar på klockan på väggen och ser att det endast är 15 min kvar av simtiden! Jag hittar en stor kartong i ett hörn av rummet och börjar genast riva omkring bland gamla solkiga begagnade badkläder och hittar en överdel som jag ganast prövar. Den är sååå mycket för stor och det sticker ut gamla gummisnoddar från byglarna och knäppet! Jag knyter några knutar bak i ryggen för att minska omfånget på den gigantiska BH:n och ser sen att jag har satt den bak o fram!!! Jag kastar en blick i en spegel längre bort och ser mig själv stå där panikslagen och blåblek med tuttarna hängandes fritt över den knutiga BH kanten! Jag börjar gråta och vänder på överdelen, hittar ett par gråa, urtvättade trosor och kutar tillbaks till bassängen. Jag svettas när jag kommer fram och ser till min förtvivlan Tobbe sitta ensam kvar med Melwin vid polkanten.."Det är för sent älskling, vart faan har du hållt hus???"

Hahaha! Det första jag gjorde när jag vaknade i morse efter min störda dröm var att ta fram en bikini som fantastiskt nog passade o la den mitt på sängen så jag inte skulle glömma den! Hahaha, kontrollfreak...

Nu ska jag o Melwin gå till Coop o köpa Liberos nya simblöjor!. Återkommer med en förhoppningsvis bättre rapport ikväll efter Babysimmet, hehehe...


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0