Vad fasen, snö igen?!


Igår när jag o Erika var ute på vår kvällspromenad så sa vi att det var så härligt att gå på bar mark utan att halka omkring med gamla klickande pensionärsbroddar...hehehe, iallafall jag..;) "Nu får det antingen snöa rejält eller bli vår på riktigt" Jaja, jag vet det bara är Mars...men jag läääängtar till VÅREN!!!! Jag vill att gatorna ska sopas och björkarna ska slå ut o jag o Melwin går promenader i morgonsolen med fåglar kvittrande runt omkring oss, jag har bruna, slanka ben och solblekt hår som liksom glänser som guld i solens sken...HAHAHAHAHA...morgon promenader kan vi ju gå iallafall...

Idag var det första föräldraträffen på BVC. Vi skulle ha vart 7 pers, men det var bara jag, Annso o en tjej som hette Lisa som dök upp. Det var kul att sitta o snacka! Ulla, barnmorskan ville att vi skulle diskutare förlossningen lite grann, första tiden hemma, amningen mm, mm..nästa gång ska vi snacka lite mer om mat o hur vi ska introdusera det för småttingarna, det börjar ju närma sig! Jag längtar tills jag kan skrapa av lite av en banan o ge Melwin..hahaha, vet inte varför jag tänker på den där bananen hela tiden, men jag har till o med köpt en speciell sked, den dagen till ära, hahaha! Dom klarar sig ju helt på bröstmjölk i ett år, sen behövs järn o sånt extra. Jag skulle vilja amma minst i 6 månader iallafall, om det inte sinar innan..
Men smakportioner kan han ju egentligen börja med nu, eller från 4 månader...nästa vecka!

Jag har snott ihop en liten härlig morotskaka till imorgon för då kommer Jessica o Vincent hit, jipppie! Mysmysmys!
Jag provsmakade lite nyss medans jag kollar på "Christine" på femman, så jäkla bra, looove her!

Hej hopp!



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0