Coola barnkläder...VILL HAAAAAA!!!

Jaha, så var onsdagen slut då..dagarna bara skenar iväg.. Jessica o Vincent var här hela dan idag o mös med oss! Det är så kul att se dom små nötterna tillsammans. Inte för att dom har glädje av varann än, men medans Melwin sitter i sin Babysitter och suger på sina små händer för fullt så dregletr droppar så ligger Vincent i gymmet o pysslar med sitt i sin lilla värld, totalt koncentrerade på varsitt håll! Hahaha, så lunt! Och så börjar nån av dom böka o skruva på sig, jaha, fram med patten, 10 min senare nästas tur, osv, hela dan..=)
Vi satt en stund o kollade in olika sighter med babykläder. shit, vilka gulliga o coola kläder det finns att beställa! Men det är inte klokt vad dyrt det kan vara också...500 spänn för en liten body som dom kan ha i en månad...Man skulle kunna lägga hur mycket pengar som helst på dom små liven...om mammapenningen hade vart fyrdubbel kanske...I wish! Det finns bla ett klädmärke som heter Molo. Finns lite här o där på lite dyrare butiker. Jag har spanat in en sån cool helbody där...åh...den e såååå jäkla härlig! Den är typ neongrön o blå botten med en massa foten på dalmartinervalpar överallt huller om buller, VILL HAAAA!!! Kostar 375 spänn...finns en modell med Dinoraurier och en annan med tuggummimaskiner på också, hahaha, så läckra tryck! Kan inte H&m komma med lite frächa barnkläder!?Jag tänkte råna en bank imorgon..oops, kanske jag inte ska skriva på bloggen, smart.. nu kommer alla Vällingbys banker skaffa extra säkerhet imorgon när Crudi kommer där smygandes med chockröd barnvagn o rånarluva..HAHAHA, vilken syn!!!

Längtar tills imorgon då jag ska kötta järnet på BabySats! Jag ska hoppa o skutta, slita o dra så jag svettas ihjäl!!! Så träningssugen är jag!!! Iiiiiiiiiiii!!!!!!!
                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Tessan

Aaa, boken är underbar, den måste du läsa, Marley och jag, och ja den är sann.



Ser inte bilderna längst ner i detta inlägg (bara röda kryss)



Syns på lördag

Kramizzz T.

2009-03-12 @ 09:39:59
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0