Vasaloppet


Jag sitter i soffan o kollar på Vasloppet! Tänker tillbaks på förra året när jag var med på Tjejklassiker satsningen med brudarna...gjorde illa ryggen samma dag som vi skulle åka upp..så bilen gick utan mig...buhuhuhuh!!! Jag kommer ihåg att jag vaknade på lördagsmorgonen och kämpade mig ut till soffan i vadagsrummet när jag fick ett MMS från starten där brudarna stod o laddade...jag grät för att jag var så jävla arg för att jag inte kunde vara där med dem!!! Vi hade inte kunnat träna skidor mer än två-tre gånger men annars var formen kanon..suck..jag tror att jag hade lagt ca 6000 spänn på utrustning...hahaha, nu står skidorna hos farsan o hånler mot mig när jag inte kan låta bli att kika in i boden.. Jaja, jag kanske får ett ryck nångång framöver o gör en ny satsning...

Från det ena till det andra. Idag ska vi ut till Munsö och gå långpromenad med Ywonne i solen! Det ska bli härligt! Igår körde jag o Erika äntligen vårt efterlängtade Steppass tillsammans, och jag känner mig lite stel i lår o rumpa, så en promenad på det gör susen! Jag blev förvånad igår när jag orkade köra på i ett bra tempo hela passet så svetten skvätte på väggarna..hehehe!

Veckan som kommer blir härlig! Imorgon ska jag till Solna C och käka lunch med Emelie, tisdag o torsdag BabySats, onsdag GravidYoga träff i Täby och fredag ska jag testa SatsPowerStep! Lovely!!!

Hej hopp!


Just det...tvättid idag kl 16...KUUUUL! lilla Cashew brukar hänga med mig dit om han inte sover, då sitter han där o ler i sin lilla bilstol!



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0