Ytterspåret 1 hos Katarina

Kl 15 kom vi hem från GravidYoga träffen! Den här gången var vi hos Katarina i Täby. Många var sjuka så det var bara jag, Katarine o Ia, men det var självklart lika härligt ändå! Vi gick på långpromenad o kämpade med vagnarna på de isiga gångvägarna. Sen blev vi bjudna på en kanongod linssoppa, åh den var sååå god! Innan jag o Melwi åkte hem så svängde vi förbi Babylad för att köpa en spegel till bilen. Eftersom han sitter i baksätet så är det lite svårt att hålla koll. O stackars Melwin slipper inte undan mitt nylle ens i bilen nu när spegeln är på plats..hehehe.

När man besöker folk som har det fint hemma o bra smak så blir jag alltid så sugen att fixa o dona hemma! Katarina är väldigt intresserad av inredning och det syntes verkligen, det var såå jäkla snyggt överallt! Det finns s¨å mycket jag skulle vilja göra här hemma, men nu är ekonomin så begränsad så jag får dona o pilla med det som redan finns, som tavlor som jag tänkt sätta upp i två år tex...ikväll åker dom upp! En grej som är typisk mig...så fort vi kom hem ställde jag ner Melwin som sov i bilstolen, på hallgolvet, knäppte upp hans overall o störtade in i köket o började plantera om en Pelargon som stod i köksfönstret till en annan snyggare kruka....hahahaha, vadå störd! Jag hade inte ens tagit av mig jackan! Sen fortsatte jag...(gäller att passa på innan nöten vaknar) att städa bort onödigt skit på köksbänken, fylla på olivolja i den snygga svarta karaffen, torka av bakom spisen...mm.mm.mm.mm, jag kan fortsätta så tills hela lägnheten är fixad! Suck...damp heter det tror jag.. Sen vaknade Melwin o jag tog av mig jackan o käkade gröt till middag...så!

Ikväll kommer Erika förbi för att kolla på en tatuering som jag har ritat åt henne! Hon vill ha ett öga på höger utsida av vristen! Snyyyygt! Hoppas hon blir nöjd med min design bara...=/

Nu är nöten tankad o jag ska följa med Toobi till gymmet för att visa upp honom...alltå, inte Tobbe, honom träffar dom ofta ;), men Melwin har dom tjatat på att få se! Sen vill jag hem o fortsätta pyssla! Måste borra lite hål i hallväggen o köket till tavlorna! Åh, jag längtar!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0