GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN HÄRLIGASTE ANNIKA!!!!!


Den härligaste Anniki i väääärlden!!!

Ja må hon leva, ja må hon leva!
Jag kom precis hem från en härlig fika hos Annika! Jag, Anne o Camilla var där tillsammans med Annikas familj och åt god tårta, kakor o bullar....jag skulle vilja se innehållet i min magsäck nu....deg, deg, sylt, vaniljkräm, choklad, choklad, grädde, grädde, Cola, te, lite mer grädde...Känner mig lite uppblåst, men det är som det ska va! Det var ju så gott ju...=)

p.s I natt så sov Nöten till kl 02, två omgångar gnäll som jag härdade ut! Tjihooooo!!! d.s

Kommentarer
Postat av: Nettan

Goo Carro! Tror fullt på din taktik, 5 min metoder brukar vara effektiva, bara man härdar ut några dagar så.



Kram!

2009-05-06 @ 19:30:25
URL: http://abvl.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0