Fredag den 13:e

Jag sitter o kollar prylar på Blocket..matbord, hyllor,
soffor...spånar lite inredning till huset helt enkelt.
Doodod sover o Toobi är på grabbkväll i Västerås hos sin kusin Tomas.
Jag mår så j-vla illa....köpte en stor godispåse tills imorgon då
Hellan o Jossan kommer över för att pyssla o käka middag.
Trodde inte att jag skulle kunna hålla mig tills imorgon...och vad rätt jag hade.
När jag hade tryckt i mig halva påsen så tänkte jag att jag skulle
tejpa ett tjockt lager tejp runt hela påsen men jag skulle förmodligen
bara klippt upp skiten o moffat vidare...suck. Jag måste ha nåt fel i huvudet..
Ska lägga mig tidigt o läsa ut "Aldrig Fucka Upp"...började på den i Juni typ.
Så fort jag börjar läsa så somnar jag hahaha.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0