Kalas hela helgen!

Nöten har somnat om och jag har betalat räkningar.
Tobbe sover sött o jag ska börja packa iordning inför jobbet som väntar.
Jag åker kommunalt dit idag eftersom vi ska på Jeffs kalas sen kl 15,
då hämtar Tobbe o Melwin upp mig på jobbet. Hmm...måste tänka, T-banan till
Bromma, buss till Danderyd, buss till Enhagsslingan.
Ska åka kl 10, börjar kl 11.30. Smidig väg, NOT.
Det bästa är iallafall att jag kan läsa en bok i lugn o ro. Det ska bli mysigt! 

Igår hade Melwin sitt första lilla kalas för släkten!
Han fick så mycket paket så jag trodde han skulle somna med eplepsi
av alla ljud o blinkande prylar, hahaha. Mamma var tyvärr sjuk
som vanligt, suck, såååå tråkigt! Hon har iallafall äntligen
sagt upp sig från det där JÄVLA dagiset nu så framtiden känns
bra mycket ljusare nu! Härligt!

Packning på gång, bye bye!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0