LunchTime!

Jag har jobbat på Carmeda idag. Morgonen började inte bra direkt.. Melwin vaknade kl 04.45 så jag la honom i vår säng, han brukar nämligen krypa omkring så jag kan halvsova en halvtimme till om jag har tur. Men inte idag inte. Han somnade om! O vaknade kl 07!!! Oh my good! Jag fick panik, jag måste ju sitta i bilen senast 07.20 om jag ska hinna i tid till jobbet! Jag hoppade in i duschen och fixade mig iordning, faan jag hatar att stressa på morgonen.
"Ta det lugnt" sa Tobbe under täcket. "TA DET LUGNT!!!???" "Bara för att du kan komma till jobbet o stänga in dig i lastbilen o va sur hela dan utan att en käft bryr sig!"

Jaja, jag hann konstigt nog i tid. När jag kom uppför trappan och plingade på dörren så kom Lena o öppnade med en undrande min.. "Vad gör du här idag?" jag lämnade ju medddelande på din mobil i fredags och sa att vi bara var en på listan för att vi har så fullt upp  den här veckan." Shit, jag såg att hon hade ringt men trodde inte det var viktigt för nåt meddelande hade jag då fasen inte fått..suck...härlig start på veckan. "Men vad fasen, nu när du ändå är här, har du lust att knåda min nacke lite?" "Självklart!"

Det visade sig sen att folk kom en efter en o ville visst ha massage, så listan blev full iallafall, nice!

Nu sitter vi här hela lilla familjen och kkar ärtsoppa med nudlar i..iallafall för Melwins del, han älskar att surpla in dom i munnen som Lady & Lufsen, hahaha, det ser så kul ut!

Nu ska jag betala julgranskulor som jag vann på Tradera igår!

Kommentarer
Postat av: Tessan

GSI, Vapenböder, National Target, Leo Gaut. Den första och sista är jag säker på, dom i mitten kan jag ha kastat om...



Kram T

2009-11-09 @ 19:34:04
URL: http://l

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0