MAMMA, MAMMA, MAMMAAAAAAAAA!!!

Den lille Doododen har MSÅ (mammaseparationsångest) Jag blir så trött...vi har myst heeeela dan och han har fått krypit upp på mig när helst han har velat så jag har gjort ALLT med en hand. Ändå verkar det inte räcka. Tobbe skulle lägga honom ikväll och han bar fram honom till mig så jag kunde säga godnatt. När han vänder sig om för att gå in i sovrummet så bara skriker den lilla Nöten rakt ut i ren skräck och sträcker båda dom små armarna mot mig som om det var siste gången vi sågs! Fan, mitt hjärta brister! Tobbe fick ändå fullfölja nattandet och efter 30 min så sov han. I natt vaknade han och skrek rätt ut i 70 min tills jag gav upp och tog i honom i vår säng, där ammades han och somnade..när jag skulle vända mig om så vaknade han och skrak rätt ut igen. Jag blev så galen så jag bara tog tag i ungen och la honom i sin säng..han somnade då direkt och vaknade pigg o glad kl 06 i morse! Tjihooo, sovmorgon! På simmet idag så sket vi i att dyka och bara mös runt i poolen, det var härligt.

För exakt ett år sen så satt jag i soffan med värkar! Sjukt vad tiden skenar iväg! Imorgon fyller vår älskade unge 1 år. Vi ska till Täby en sväng på dan för att träffa Yoga brudarna med bebbar, det var ett tag sen sist så det blir kul!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0