Måndag

Knåda, knåda, knåååda gamla ryggar o armar o nackar,
ja så har min dag varit idag.

Igår var det BP o Box på Gym & Sim igen. Jag slog deltagarrekord på
Body Pumpen! Tjihooooooo!!! 76 pers!!!
Det var bra drag o alla var så glada o härliga!
Det är ju så jäkla kuuuuul!!!!

Imorgon ska jag o Doodod till stan kl 9 o bada. Inte jätteladdad
direkt, skulle hellre stanna hemma o bara ta det lugnt.
Sist så var det vikarie igen, suck. Hon stod där på kanten till poolen och
fipplade med sin mobil medans vi morsor o bebbar plaskade runt
och väntade på nästa övning. Kändes jätte engagerat faktiskt...not.

Jag måste planera vad jag ska baka för tårta tills på lördag också.
Min älskade lilla unge ska ha sitt första kalas!
Funderar på en gigantisk tårta med en massa djur målade på med glasyr,
han e ju så djur tokig..hmm...vi får se vad det blir.

Hej o hå!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0