Melwins första små steg!!!

Budgivningen går seeeeeegt...suck.
Det kryper fram, 10 000, 10 000, 10 000...jag blir tokig!
Stora förhoppningar på morgondagen, då måste det fasen avgöras!
Det är ju mindre än en månad tills vi ska flytta in ju!

Igår satt jag på vardagsrumsgolvet och blåste såpbubblor som
Melwin jagade runt efter. Så ställde han sig upp som han brukar göra numera
(ca 3000087 ggr per dag) tittade på mig, flinade och tog sina
första steg utan stöd! 3 små stela, vingliga steg innan den
blöjtäckta lilla rumpan bumpade i golvet igen!
Han såg så nöjd ut! Precis som att han hade planerat ett litet
surprice så där på måndags kvällen!
Vår lilla älskling har blivit så stor! Tiden går så fort!!!
Nästa onsdag fyller han 1 år...jag fattar
ingenting...kom ju nyss hem från BB...


Lilla Nöten 1 vecka gammal på jorden.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Måste ju ha skor nu då!

2009-11-10 @ 21:31:05
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0