Fredag

Annonsen blev ju riktigt bra! Vi fick en kille som ville lägga ett bud men det var för lågt för att vi skulle släppa lägenheten innan visning.

Igår så tänkte jag att vi skulle dra till SATS, jag o Nöten. Jag har inte kunnat träna nåt på nästan 4 veckor nu pga Melwins mammighet (förrutom mina egna pass på söndagarna) Jag lämnade in Melwin på barnpassningen som vanligt och direkt så började han grina efter mig, suck skulle jag inte kunna träna idag heller. Efter ett tag så började han dock leka med dom andra kidsen och jag kunde säga hej då utan att han blev ledsen, tjihoo, Body Pump here I come!
När ca 4 minuter av uppvärmningen hade gått så knackade dom på fönstret med Melwin i famnen. Faan då, det hade inte funkat. "Alltså han är inte ett dugg ledsen men han har bajsat!" Åhhhhh, dom byter ju inte blöjor på passningen så jag gick iväg och gjorde det. Sen kunde jag inte lämna honom igen, det var tvärkört. Jaha, 4 minuters helig träning idag då. "Du får komma hit oftare och träna honom på att vara här" Det känns inte så bra så jag tror jag skiter i det, får väl kuta med vagnen eller nåt...suck. Tobbe slutar så sent på kvällarna så då kan jag inte heller gå iväg. Allvarligt problem va? Hehehe...




Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0