Helgen som gick

I fredags var vi på myskväll i Riala med badning i Emelie o Jims nya vedeldade badtunna, tjihooo vad härligt det var! Vi (jag, Jossan, Hellen, Emelie o Charlotte) blev bjudna på pumpasoppa till förrätt, risotto med stekta kantareller till varmrätt o godis till efterrätt. Skulle egentligen ha varit en äppelpaj men vi var så mätta så vi sket i den, hahaha. När klockan var 23 ungefär så hoppade vi i våra bikinis och gick ut i kylan, det var då 2 minusgrader men poolen var på 42 så vi skyndade oss i. Jag trodde jag skulle skållas, faan, jag duschar ju knappt varmt...hehehe. Efter två timmar i plurret och fötter som såg ut som ett par gigantiska albinorussin så gick vi in och fortsatte tömma godisskålen. Jag kom hem kl 03.15..gääääääsp, Doodod vaknade kl 04.45 men vi somnade om i vår säng i en timme till.

Igår var det dax igen för brudkväll, fast hos Jessica i Stenhamra! Mys mys myyyyys!!! Vi planerade Ullared resan, hur vi ska åka, vilka bilar, maten, mm mm. Jessica bjöd på Lasange, vitlöksbröd sallad...och till efterrätt...OH MY GOOOOOOD!!!!! Ett kakfat fyllt med olika choklad delikatesser såsom minibiskvier, tryfflar, chokladtårta och...eh...vad hette det nu igen...jaja, små minimaränger med nutella i mitten. Jag var i himmlen!!!

Nu sitter jag nyduschad framför ensam mamma söker och på g att poppa popcorn. Imorgon ska jag o Doododträffa Hanna o Peachie i Vallentuna! HEEEEEEEEEEJ O HÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0