Klä om soffa?

Igår var vi på Babysim igen. Melwin fick dyka hit o dit o det gick så bra så. Efter det så knatade vi till Hantverkargatan för att besöka en väninna till mormor! Hon hade fått nys om att vi skulle flytta till större och ville bli av med en soffa som jag kollade på. Den var jättefin! En jättegammal mossgrön plyschsoffa med små träben. Låter inte så kul, men den var faktiskt cool! Jag tänkte försöka mig på att klä om den i nåt skönt tyg o bombardera den med coola kuddar, perfekt till vår hall på övervåningen.

Efter det så handlade vi lite mat på ICA, jag köpte START..mums, mums. Jag har inte käkat det på flera år så igår kväll hällde jag upp en stor skål med fil o START o bara njöt! När jag vaknade såg jag att Tobbe gjort samma sak igår när han kom hem sent efter innebandyn..det är bara lite i botten kvar, hahaha, det var det paketet det!

Gårdagens höjdpunkt var lunchen hos Jessica o Vincent! God kycklingwok och äppelpaj med vanijsås till efterrätt, kan det bli bättre??? Annika fick en break från sitt jobb och käkade med oss. Nu längtar jag som en tok tills på lördag då det är tjejmiddag hos Annika!

Idag ska jag jobba på Spectrogon. Nöten ska vara hos sin morfar och mysa med alla djuren, det gillar han!

Imorgon kommer annonsen ut på vår lägenhet! Bilderna blev så fina så jag inte vill flytta längre, hehehe.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0