Lunch med Emelie!

Kl 11.30 så träffade jag o Nöten Emelie i Solna Centrum för en lunch! Häääääärligt att träffa henne igen, vi ses alldeles för sällan. Sist vi sågs var tidigt i våras när vi alla brudar sov över hos henne i Riala. En myig brudhelg med snack o garv halva natten. Jag beställde en hälsotallrik med kyckling, rostade grönsaker, tsatsiki, melon och Bulgur, mums...det tyckte även Nöten som snappade åt sig av både min o Emelies tallrik, den lilla kleptomanen.

I natt vaknade Melwin kl 02.30 och skrek som en stucken gris i 90 min. Spelade ingen roll vad jag än gjorde, så fort han var på väg att somna och jag lämnade rummet så satte han fart igen och vred o vände på lakanet så det tvinnades som en korv i mitten av sängen. Tillslut, kl 03.45 så gav jag mig (Faaaan också, sved rejält) och jag langade fram patten i 5 min, sen somnade han om direkt och sov i två timmar, jaha. Tuttfixerade karlslok.

Jag har tvärtröttnat på mitt mobilabonnemang 3. Det är svindålig täckning bland ställen där alla andra har täckning, dyrt minutpris även fast abonnemanget skulle "passa mina samtalsvanor sååå bra". Jag passerar ändå mitt 399:- per månad med råge. Plus att dom få gånger jag har vart i 3:s affärer och behövs hjälp med mobilen så har det vart små grabbar som knappt fått punghår som vart nonchalanta och dryga. Så, igår gick mitt abonnemang äntligen ut och idag skaffade jag ett nytt, Telenor 9:- minuten, niiiice. Jag fick en ny mobil också, nåt som dom verkar ha slutat med på 3.

Nu ska vi strax på tårtkalas hos Daniel, Tobbes polare som bor granne med oss. Trevligt, trevligt.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0