Mums fillibabba!

Jag står o steker på hemmagjorda kycklinghamburgare! Åhhh, sååå gott! Dom blev så bra sist så jag var tvungen att köra på idag igen, med lite potatis o morötter i ugn, yammy!

Idag var det premiär på BabySim steg II. Doodod kände igen sig såklart näär vi kom in i omklädningsrummet o kunde knappt sitta still så jag kunde få på simblöjan, hahaha, så söt! Idag fick dom små minimänniskorna hänga på en stor frigolitgroda för att fatta att om man släpper taget om den så hamnar man under vatten. Det gick så bra sååå, förutom att min nöt skulle krypa upp på grodan, inte riktigt det som var tanken kanske.. Melwin var äldst i gruppen på fem små bebbar. De andra var mellan 6 o 7 månader. Vi ska få göra lite andra övningar än resten av gänget.

Oops, jag måste skynda mig klart med middag, ska knåda UllaBritt om 40 min!

p.s Förresten...jag ser ut som en kyckling i håret igen...kunde inte låta bli att fixa slingor slälv igår igen...inte bra, inte bra. Köpte silver inpackning idag som tog bort det värsta påskiga ur skallen...

Kommentarer
Postat av: Linn

finns det biljetter kvar? man kanske ska boka nu eller var tror du? :)

2009-10-13 @ 20:48:03
URL: http://cockienut.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0