Städa, städa, varje fredag..

Kl 13.00 idag så kommer en fotograf från Svensk Fastighets Förmedling för att fota vår lägenhet till annonsen.
Jag har inte fixat o donat så mycket sedan jag boade inför att Melwin skulle komma, hahaha! Jag viker allt i sovrumsgarderoben snyggt, eftersom vi inte har några dörrar så syns ju allt, sen går jag till badrummet och donar med mattan, städar rent på hyllorna, sen går jag tillbaks till sovrummet och ser Nöten sitta i en stor hög med kläder som han dragit ut...j-vla unge. Äh, man kan inte bli arg, han ser så jäkla nöjd ut, han fixar ju o donar han med...på sitt lilla sätt. Vi är som ett litet team, jag o Nöten, vi går hit o dit, fram o tillbaka och städar o fejar. Vårt mål verkar dock inte vara detsamma eftersom han raserar allt som kommer i hans väg och jag plockar upp. Det är bara att vara beredd på att göra om alla moment ca 374 gånger så blir man inte galen...eh...typ.

Jag säger bara en sak...när kvällen är här = Ben & Jerry´s Half Baked.
(Förmodligen sista gången jag äter sån lyxig glass på ett bra tag..hehehe. )

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0