TJIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

SHIT!!! VI FICK RADHUSET!!!!
Igår kl 16 så ringde Tobbe och sa att huset var vårt om vi ville ha det!
Om vi ville ha det? SÅKLART VI VILL!!!
Kl 19 så skrev vi kontrakt med säljarna som var sååå härliga människor!
Dom berättade om grannarna som var så trevliga, om dagis och skolor som
låg i närheten osv. När vi kom hem och la Melwin att sova så gick liksom luften ur
oss och vi bara kollade på varandra Tobbe o jag...faan, vad har vi gjort!
Lite småchockade kan man säga, det gick ju så fort!
Visning måndag kväll, kontraktskrivning onsdag kväll, pust..
Nä, det känns sååå himla bra och jag har suttit och googlat barninredning ett tag nu.
Melwin ska få ett coolt rum med härliga färger och mönster på
väggarna, hahaha, jag längtar så jag dööör!

Den 9:e December flyttar vi in!
Nu är det bara nästa projekt..sälja vår lägenhet med bra vinst, hehehe.
Den fotas imorgon så jag har faktiskt inte tid att skriva mer nu,
måste fixa o styla  så det skiner här hemma!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Husägare Lindeman...

2009-10-22 @ 15:21:04
Postat av: Kerstin och Otto

Stort GRATTIS!

2009-10-22 @ 22:18:16

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0