Älskade unge


"Nu när ingen ser så kan man pilla ostört på farsans helig förstärkare" Tror han ja!

Dagen startade kl 06 då Nöten vaknade efter en hel natts sömn.
Han är så härlig när han vaknar. Han ropar "EEEEEIIIOOOO" från sitt rum och när jag
kommer in för att hämta honom så står han och tittar förväntansfullt mot
dörren med sina små händer hårt knutna runt räcket på spjälsängen.
Hela hans nylle lyser upp och han skrattar och ropar glatt när jag lyfter upp honom!
Sen börjar han genast att kasta sig runt i famnen och peka på allt han ser
runtomkring sig "Titta, titta!" Kan morgonen börja bättre???

Idag ska vi till jobbet och käka lunch och ha lite möte.
Det ska bli kul att träffa brudarna,jag är ju liksom allid
ensam där nuförtiden när jag jobbar på söndagar o sena torsdagkvällar.
Får inte glömma Köttkorvens Antilop. (matstolen)
Annars blir det svårt att käka i lugn & ro..

Nu ska jag Googla runt och se om det finns nån bra Babysim kurs som startar snart!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Din fantasi och massor av färska idéer kanske;-)

10 blir kanon, jag fixar något svulligt :-P

2009-09-22 @ 15:42:04
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Tessan

Nä inte direkt, längtar efter julen alltså, men det är nåt tics jag har att jag måste alltid säga/nämna det den 24:e varje månad, hur långt det är kvar till julafton... Drömmen är ju att få tillbringa julen på en sandig varm strand nära havet utan paket och julgran!



Kram T(saknar Melwin denna vecka)

2009-09-25 @ 07:56:39
URL: http://lillatessi.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Skriv nåt kul!:

Trackback
RSS 2.0